"L´escriptor es aquell a qui escriure li resulta més difícil que a la resta de persones". Thomas Mann.

"La terra de ma terra és pols del meu camí
que a mon dolor s’aferra i mai no fuig de mi." Bernat Artola.



dijous, 9 de gener del 2014

Carta d'Scarlett Johansson al bou Atunero

Transcric la breu missiva que m'ha arribat per correu tradicional des de Beverly Hills (Los Ángeles, EUA). ¡Ah, quin plaer rebre encara fulls de paper, escrits amb boli BIC!

Benvolgut bou Athunero: En primer lloc, vull demanar-li sorrys perquè el meu valencià is not very good. Trobanding en una situació personal i anímica poc happy, de marasme emocional (i això que m'acabe de casar), he consultat amb familiars, amics i friends, i m'han recomanat que acudisca a vosté, metge d'ànimes, bou humà, perquè m'ajude a superar la crisi existencial very hard en què em trobe immersa. Li estaria molt agraïda, eternament, if you, bou Athunero, acceptara ser el meu tutor espiritual. A més, li ho agrairé econòmicament i de la manera que vosté em demane, of course. Com vosté vullga. Atentament, Scarlett Johansson, sempre seua.

I adjunta aquestes fotos, que mostren la seua penosa situació anímica:















Una casualitat, perquè justament vaig rebre aquesta carta el dia després de veure la pel·lícula The Man Who Wasn't There (2001), dels germans Coen, en què feia un paper secundari d'adolescent-lolita. Aleshores tenia 17 anys (Wikipèdia dixit). He de dir que Scarlett és una gran actriu i bona persona, encara que bastant lletja, com es pot comprovar a les fotos. I no sé què fer. ¿Jo, Atunero, tutor espiritual d'aquesta simpàtica vaqueta? ¿Què faig, misser Hoangho?

5 comentaris:

  1. de bollito a bollito jajajaja pero me gusta más este os lo cambio jejeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. És vosté un crack, míster Papa Cangrejo. Encara no havia acabat de publicar l'entrada i ja havia penjat vosté un comentari sobre l'Scarlett, muuuuuuuuuuu...

      Elimina
    2. això dic jo, muuuuuuuuu, encetem l´any molt dolçets, amb pilotes de frare al blog de Papacangrejo i amb "mamelles de monja" o millor de Scarlett ací. Athunero ! té vosté permís per viatjar a les Amèriques si cal !! se li veu en la cara a la xicona que necessita un tutor espiritual i si ha pensat en vosté igual es fa ric i famós eixint a Tele 5 !! si això passara o passés hauríem de revisar el contracte ètic del blog però seria wonderful to be in the candelabrow !!

      De pas, entre sessió espiritual i teràpia pregunte-li si vol comprar accions del Club Deportivo... molta sort !!

      Elimina
  2. Si fuera guapa yo me lo cobraría en carne, pero con ese físico y siendo de escasos recursos económicos, yo lo haría simplemente como obra de caridad.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tiene razón el amigo J.J., luce labios como morcillas de Burgossss. El bou Athunero tiene un corazón muuuuuuy grande.

      Elimina