"L´escriptor es aquell a qui escriure li resulta més difícil que a la resta de persones". Thomas Mann.

"La terra de ma terra és pols del meu camí
que a mon dolor s’aferra i mai no fuig de mi." Bernat Artola.



divendres, 27 d’abril del 2012

Tribut a Pep.

 
TRIBUT DE SORRA I FULLES. A Martí i Pol.

veieu l´aura? És Sant Pep


Quatre artistes: Lluís Llach, Pep, Ariadna Gil i Martí i Pol.
Blaugrana al vent, un crit valent
Que tinguem sort !


Tinc una pedra a les mans...

Cada nit la deixo caure al pou profund del son,
i la'n trec l'endemà, xopa de vida.

 Miquel Martí i Pol


Esta pedra del vers em recorda sense remei al bifaç Excalibur, probable ofrena a la Sima de los Huesos d´Atapuerca.







2 comentaris:

  1. Amb el permís de "Doña Rogelia" Karanka, se'ns va, crec, el més gran del futbol mundial en els últims anys. Ha revolucionat el concepte de futbol i ens ha fet disfrutar a tots. I quan dic a tots, és a tots, madridistes inclosos. Perquè el seu llegat va més enllà del Barça. La selecció està mamant també d'aquesta orgia de jog.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo li havia batejat Monchito al fòrum albinegre, ha,ha, Dña. Rogelia, és igual.
      Efectivament, Nando, jo també pense així, la selecció juga com el Barça, Del Bosque és llest.
      "Orgia de joc", bona expresió.
      Un abraç un poc menys efusiu que el del dia del Iniestazo i el provocador, ha,ha.

      Elimina