"L´escriptor es aquell a qui escriure li resulta més difícil que a la resta de persones". Thomas Mann.

"La terra de ma terra és pols del meu camí
que a mon dolor s’aferra i mai no fuig de mi." Bernat Artola.



dilluns, 18 de juliol del 2011

El C.E.Castelló baixa a la 4ª categoria...


Hui anava a escriure sobre els 75 anys de l´inici de la guerra civil, però he acabat plasmant sobre un paper una història, una divertida anècdota del vell Castàlia i petit homenatge, com sempre es pretén... Hui no és el dia per publicar-la perquè ens han baixat a la 4ª categoria del futbol per primera vegada en els 89 anys que farem despus-demà, si no ens peguen el tir de gràcia.

Castellnou no sabem on poden arribar, les autoritats tampoc estan molt afectades, no us penseu, el de la loteria va dir que mai permitiria que el Castelló baixara a 3ª div. tant de poder que té... xae !! fes algo i et votaré cautivament !!

Jo almenys continuaré omplint l´ànima d´eixa samarreta amb les bobaes que m´han passat recordant anècdotes, personatges del meu equip, donant vida, fent memòria històrica si val la comparança d´este club, el deportivo Castelló, el de tota la vida, el que em posa el vell de punta quan escolte l´himne (hui Quique Rodriguez a traició ens ha fet plorar a mols panolis), el que em preocupa irracionalment, a mi i a molt més ! així que seguirem humilment pegant la vara.
Igual desapareixem i fan altre club... jo continuaré sent del c.d. Castellón, no serà el mateix... a la llarga pot ser sí però mai oblidarem els origens. Esperem que açò encara no ha acabat...

PAM PAM ORELLUT !! ... més que mai !!

1 comentari: