"L´escriptor es aquell a qui escriure li resulta més difícil que a la resta de persones". Thomas Mann.

"La terra de ma terra és pols del meu camí
que a mon dolor s’aferra i mai no fuig de mi." Bernat Artola.



dilluns, 15 de novembre del 2010

Atunero no repel·leix res



Aprofite aquesta il·lustre tribuna per desmentir la notícia que va aparéixer divendres al teletext de Televisió Espanyola, en la pàgina 109.

Exhorte els responsables de TVE –que de segur segueixen aquest bloc– a què siguen més rigorosos en les seus informacions. No és la primera vegada que publiquen un titular així. He de dir, per a la tranquil·litat dels meus milers de fans, que no tinc el gust de conéixer cap pirata somali i, per tant, mai no he hagut de repel·lir-ne ni de repelar-ne. Jo sóc un bou pacífic i ací estic, tranquil, sa i estalvi, en les meues coses.

1 comentari:

  1. Tranquil, Atunero. Ja sabem que eres pacífic. Estas en la cresta de la ola, al teletexte de TVE on apareixen els Mouriños, ZPs, i personatges protagonistes de l´actualitat !! Sabie que arribaries lluny però tant prompte ! Ara bé, açò sembla un OXIMORON, perque estas però no estàs, repeles però no repeles...

    ResponElimina